Lietošanas noteikumi

SIA GARTAL, reģistrācijas Nr.42103033614, adrese: Liepāja, Atmodas bulvāris 40 - 2, turpmāk – ēdienu pasūtīšanas mājas lapa – nodrošina mājas lapā pieejamo saturu un sniedz preces/pakalpojumus saskaņā ar zemāk izklāstītajiem Lietošanas noteikumiem.

Vispārīgie noteikumi

Ja patērētājs, izmantojot mājas lapas starpniecību iegādājas preces, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas tiesību normām, kas regulē distances līgumu tai skaitā, bet ne tikai, Latvijas Republikas „Patērētāju tiesību aizsardzības likums”, Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu” u.c.

Pirkumu veikšana

Lai veiktu pasūtījumu, pievienojiet vēlamos produktus iepirkumu grozam. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus un izvēlēties piemērotāko piegādes veidu. Pasūtījuma kopējās izmaksas ar piegādi pēc tam tiek parādītas uz ekrāna. Veiciet pirkuma apmaksu, lai pabeigtu pasūtījumu.

Apmaksas noteikumi

Norēķinu valūta vietnē ir eiro. Pirkumu iespējams apmaksāt izvēloties sekojošas maksājumu metodes, kuras nodrošina maksājumu platforma EveryPay.

NB! Izmantojot internetbanku apmaksas metodi, apstipriniet pasūtījumu un noklikšķiniet uz pogas “Atgriezties pie tirgotāja”.

Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei.

Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.

Patērētāja tiesības par līgumam neatbilstošu preci

Pircējam ir tiesības pieprasīt preču trūkumu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām precēm bez maksas .

Ja piegādātais ēdiens neatbilst ēdienu pasūtīšanas mājas lapā ievietotam produktam, tad klientam ir tiesības saņemt no Pārdevēja kompensāciju. Lai saņemtu kompensāciju nepieciešams sazināties ar Pārdevēju.

Pircēja personas datu apstrāde

Ēdienu pasūtīšanas mājas lapa apstrādā tikai tos personas datus, kurus pircējs ir ievadījis pie preču pasūtīšanas, kā piemēram, vārds, uzvārds, e-pasts u.c.

Ēdienu pasūtīšanas mājas lapa nodod personas datus transporta pakalpojumu sniedzējam/iem, lai nodrošinātu preču piegādi.

Strīdu izšķiršanas kārtība

Jautājumos, kas nav atrunāti šajos noteikumos un nosacījumos, Pircējs un Pārdevējs apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.

Puses visus starp Pārdevēju un Pircēju radušos strīdus risina savstaprēju sarunu vai sarakstes ceļā. Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās Latvijas Republikas tiesā, ievērojot LR normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā.

Pircējam ir tiesības vērsties arī Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.

Sistēmas apkalpotājs

Apped.lv, kura uztur un apkalpo šo mājas lapu neuzņemas atbildību par pasūtījumu izpildi, kā arī maksājumiem, kuri veikti izmantojot Apped.lv platformu.

Preču atgriešana

Ja vēlaties atgriezt/mainīt saņemto preci vai pieteikt sniegtā pakalpojuma kļūdu, lūdzam sazināties ar SIA GARTAL pasūtījumu koordinatoriem, rakstot uz e-pastu: info@sushilife.lv. Pieteikumus par naudas atgriešanu klientam ir jāiesniedz 14 dienu laikā no pasūtījuma veikšanas brīža, rakstot uz e-pastu: info@sushilife.lv.

Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas funkcionalitātes uzlabošanas sīkdatnes, lai personalizētu un uzlabotu šīs vietnes lietošanas pieredzi. Vairāk par sīkdatnēm šeit.